2015-12-10T15:20:51+01:00

Tu ce tip de masaj preferi?

Posted by Marisa

Masajul este una dintre cele mai placute rasfaturi pe care le stiu, cred ca toata lumea este de acord cu asta. Nu-mi amintesc sa fi auzit vreodata pe cineva care sa declare ca nu iubeste un masaj bine facut, lucrul asta spune suficient, cred eu. Dar cum si placerile se impart pe categorii, la fel e si cu masajul, e disponibil in foarte multe forme si denumiri, asa ca toti avem de unde alege.

Mie personal imi place masajul clasic de relaxare, facut lent si cu ulei de struguri sau de masline (stiu ca multi stramba din nas la mirosul celui de masline, insa eu il consider foarte placut; in plus, calitatile lui si beneficiile pe care le aduce pielii sunt de necontestat).

Imi mai place si masajul Tui Na (cel chinezesc, pe meridiane energetice), dar acela este mai degraba o optiune terapeutica, care-ti regleaza corpul si-ti da o stare de bine (poate nu atat de "bine" ca un masaj erotic, dar nimic nu e perfect). Apropos de masajul senzual erotic, am un salon preferat, in Bucuresti, unde masajul tantric se apropie de desavarsire.

Masajul thailandez se gaseste si el printre favoritele mele, dar aici chiar e nevoie de un profesionist adevarat, fiindca altfel e o pierdere de vreme si un chin. Dupa un masaj thailandez foarte bine facut, te simti alt om, simti ca ai renascut, si nu exagerez deloc cand fac afirmatia asta.

Despre masajul reiki am auzit multe lucruri interesante, dar n-am ajuns inca sa-l incerc, fiindca mi se pare ceva extrem de complicat si poate chiar periculos (sa lucreze cineva energetic pe tine, cineva pe care nu-l cunosti si nu stii cat de bine se priecepe la jongleriile astea cu energii... ma cam face sa ma gandesc).

In fine, eu raman (deocamdata) la obiceiurile mele, dar daca aveti vreo sugestie referitoare la un tip de masaj care v-a impresionat, va astept sugestiile.

See comments

To be informed of the latest articles, subscribe:
comments

Girl Gift Template by Ipietoon - Hosted by Overblog